Krita 5.2.2. készítettem e leckét,
saját ötlet alapján, de könnyen
elkészíthető régebbi Krita képszerkesztővel is.
Ott a megszokott
módon járunk el a keret résznél. Corel PSP képszerkesztővel
is.
Hozzávalók itt:
Hozzávalók itt:
Minden hozzávaló saját.
Katt a képre és eredeti méretben látható.
Katt a képre és eredeti méretben látható.
1: Nyissuk egy 500/500 üres lapot, a
fehér háttért távolítsuk el.
Nyissuk ki rajta a lakatot és dobjuk a kukában.
2: Színezzük ki: #3e80ce-re, (Filter-Start G’MIC-QT-
Rendering-Kitaoka Spin Illusion). Az első szín: #3e80ce,
a másik szín: #da9702.
Nyissuk ki rajta a lakatot és dobjuk a kukában.
2: Színezzük ki: #3e80ce-re, (Filter-Start G’MIC-QT-
Rendering-Kitaoka Spin Illusion). Az első szín: #3e80ce,
a másik szín: #da9702.
3: A fekete részt jelöljük ki úgy,
kattintunk középre a varázspálcával,
azután az ujjunk a billentyűzet bal alsó
sarkától nézve a másodikon
álljon és kattintsunk ezután a többi fekete részre is.
álljon és kattintsunk ezután a többi fekete részre is.
4: Ezután, (Edit-Cut), vagy nyomjunk
a törlés gombra egyet.
5: Szüntessük meg a kijelölést, (Select-Deselect).
6: Árnyékoljuk, (Filter-Start
G’MIC-QT-Lights és Shadows-
Drop- Shadow3d).
7: Egyesítsed a rétegeket, a réteg
palettára a jobb egér
gombbal kattintsunk, ott válaszd a Flatten imagét.
gombbal kattintsunk, ott válaszd a Flatten imagét.
8: Másoljuk a képet, (Edit-Copy),
majd nyissunk egy 800/500
üres lapot, a fehér lap eltávolítása után illesszük be
az előbb
másolt képet, (Paste).
9: Helyezzük el ezt a réteget középre.
másolt képet, (Paste).
9: Helyezzük el ezt a réteget középre.
10: Alkalmazzuk, Filter-Start G’MIC-QT-Deformations-
Polar Transform).
11: Lépjünk az alsó rétegre és
színezzük ki: #3e80ce,
Helyezzük rá textúrát is, kattintsunk
a (Fill Patterns)-re és
keressük meg ezt a mintát.
12: Lépjünk az (Edit-Fill With
Pattern) és már rajta
is a minta a háttéren.
13: A réteg palettára a jobb egér
gombra katt és
ott válaszd a Duplicate Layer or Mask.
14: Következik, (Filter-Start G’MIC-QT-Deformations-
ott válaszd a Duplicate Layer or Mask.
14: Következik, (Filter-Start G’MIC-QT-Deformations-
Perspective).
15: Nyomjuk össze a 400-pixelig.
Drop- Shadow3d).
17: Húzzuk be a tájképet, ami 504/432 pixel., helyezzük
el a képen a minta
alatt.
Start
G’MIC-QT-Lights és Shadows-Drop- Shadow3d).
beállításon nem változtattam.
19: Egyesítsed a rétegeket, a réteg palettára a jobb egér
gombbal kattintsunk,
ott válaszd a Flatten imagét.
20: Adjunk neki keretet,
(Filter-Start G’MIC-QT-
Frames-Frame(Painting), #da9702.
Azt tapasztaljuk, hogy a méret nem
változott a jobb és az
alsó részen a kép kilóg, ne zavarjon, szerkeszd tovább!!
21: Következik, Filter-Start G’MIC-QT-Frames-
Frame(Pattern).
22: Ismét keret, (Filter-Start
G’MIC-QT-Frames-
Frame(Painting), #da9702.
23: Másoljuk a képet, (Edit-Copy),
majd illesszük,
de új képként, (Edit-Paste into New Image).
Azt tapasztaljuk, hogy az eddig
elkészült képünk csodásan
bent van a képszerkesztőben.
24: Nyissuk egy új réteget és helyezzük el alsó rétegnek,
színezzük ki: #3e80ce-re, hogy ne legyen a kereten
csík.
24: Élesítsünk rajta,
(Filter-Enhance-Unsharp Mask(4-8).
25: Árnyékoljuk, (Filter-Start G’MIC-QT-Lights és Shadows-
25: Árnyékoljuk, (Filter-Start G’MIC-QT-Lights és Shadows-
Drop- Shadow3d), beállításon nem változtattam.
26: Egyesítsed a rétegeket, a réteg palettára a jobb
26: Egyesítsed a rétegeket, a réteg palettára a jobb
egér gombbal kattintsunk, ott válaszd a Flatten imagét.
27: Alkalmazzuk még, (Filter-Start
G’MIC-QT-Testing-
Samj-At06B 2017 Frame Painting).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése